2012. január 2., hétfő

SWTOR Nehézsége

cikk Armen tollából:

Kérdések

Fecni írta...
Nagy grat a killekhez! Ezekszerint nem WoW-osan nehéz a HC/Nightmare? mennyivel változott egy-egy kill a normalhoz kepest? Mellesleg Armen, most hogy már nagyban raideltek, tudnál mondani pár dolgot a Sniper-ről? Milyen DPS-t tol a többi kaszthoz képest, vagy mennyire hatráltatja a cover a mozgalmasabb harcoknál? Mennyire nehéz a rotája, stb? Köszi
 
Varbaro írta...
amig nincs dmg meter meg ilyesmi, szerintem senki sem tudja melyik kaszt milyen dps-t és mennyi dmg-t tol kb :P


Nehézségek

Fecni, szerintem sokkal nehezebb mint wow HC, 16ostól félek is emiatt, ET első bossa felért kb egy IC Putri HC-val, iszonyatosan ki kellett mindent számolni és ha csak 1 dolgot benézett valaki akkor instant halt 15k hp-val és ez nem túlzás, tényleg 1 hiteli az embereket ha nem mentik meg healerek bubival + overhealel, ezek mellé ráadásul folyamatosan mozogni kellett fight alatt. Hatalmas raid sebzést oszt ki a boss, ezért külön grat healereknek is, hogy megoldották valahogy. Természetesen 1 halott = wipe. 10%-tól válik érdekessé, ott vagy megölöd mielőtt kihal a raid vagy buktad, nálunk ketten élték túl a fightot :)

EV olyan kb mint anno BWL volt, első Bosson fognak sokan fennakadni, de ha az megvan, akkor endbossig kb sima ügy. Második boss gear és dps fight, oda nem sok ész és wasd skill kell csak tudd megölni enrage előtt, annyi hogy át kell futni platformon és jól kezelni addokat.

3. Fight meg szimplán logikai, azt azért csináltuk Nightmare-n. 4.-nél volt olyan ember akinek nem volt elég geare leverni személyes addot, ezért váltottunk vissza HC-ra, de hát olyan erős a raid, mint a leggyengébb láncszem, na 4. bossnál ez nagyon is igaz :)

Nincs itt gond a nehézséggel, azért azt is nézzétek, hogy tagjaink többsége wow top 10es klánból van Ragnáról, Arathorról, Bloodscalpról, sok újat nem tudnak mutatni bossharcok terén a társaságnak. Viszont most nem bugosodott be Trash második boss wipe-nál :)

Nehézségről még annyit, hogy tudomásunk szerint SOA-t  eddig nem is ölték le HC-ban, legalább is tavaly még fenn volt, azóta nem néztem mmochampiont meg hasonló oldalakat :)



Agent PvE

Máig nem értem miért fél mindenki cover-től, az sokkal nagyobb előny mint hátrány és 100%-osan mobilis. Annyi a titka, hogy a cover skill-t kidobod a kukába és skilljeid közül kikeresed a gugolást. Azt használja mindenki, akkor nem gurul ide-oda, hanem ahol megnyomod, ott lesz. Fedezéket lerakni meg 1 gcd, amit pve gear szépen le is csökkent, ráadásul össz 3 castos skille van, amiből 2-nek 10sec körüli a cd-je, szóval kb a fight túlnyomó részében úgy is instantok repkednek és gcd-t várod+ugye energit 60% felett kell végig tartani, szóval az alap free instant skilled is elég sűrűn használod. Tökéletesen megfelel a mozgó harcokra, legdúrvább talán Hutt hospitality Bonecrusher, ahol szinte folyamatosan mozogni kell, mégsem éreztem, hogy ez + hátrány lenne 1 pillanatra sem, sőt cover-t lerakod mehet instant snipe:)

DPS meter tényleg nincs még, egyelőre maradnak duelek meg warzone-ok qki mércére. Nekem ott eddig legnagyobb Huttballon volt 360k, persze kaptam egy imba healert a valagamba, viszont Operative melee-jeink kihoznak 380-400k-t is ha nagyon ráfekszenek és elhúzzuk bg-t valor farm miatt. 

Itt van egy Voidos BG eredmény, döntse el mindenki, hogy jó-e az Agent vagy sem :) Jelenleg szerintünk top single target dps mind melee mind pedig ranged ága.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése